Stilstaan bij successen maar óók bij leermomenten

Stilstaan bij successen maar óók bij leermomenten

Als renovatie – onderhoudsbedrijf en verduurzamingspartner zetten wij ons iedere dag in voor woningcorporaties en hun bewoners. Mooi om te zien dat we op de benchmark van het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH) gemiddeld een 8,2 scoren op klanttevredenheid voor onze dienstverlening bij PeelrandWonen en GoedWonen. Voor ons is het getal geen doel op zich, het belangrijkste is dat we constant willen leren en verbeteren. We luisteren graag naar de ervaringen van onze klanten en nemen een actieve rol in het verbeterproces. Samen met projectleiders, service coördinatoren, vaklieden en bewonersconsulenten hebben we maandelijks interne evaluatiesessies waarin iedereen vanuit zijn eigen kennis een bijdrage kan leveren. De leermomenten die hieruit voortkomen delen we graag met onze klanten, zodat zowel interne als externe stakeholders betrokken worden in het verbeterproces.

Terug naar overzicht