Bewoners beoordelen tevredenheid reparaties gemiddeld met een 8.5

Bewoners beoordelen tevredenheid reparaties gemiddeld met een 8.5

Uit onderzoek van KWH blijkt dat de bewoners van Goed Wonen Gemert ons gemiddeld met een 8.5 beoordelen! Wij hebben van januari tot en met april 896 reparaties uitgevoerd. Onze servicecoördinatoren proberen elke bewoner te verrassen door wanneer er een reparatieverzoek is ingediend, dezelfde dag nog contact op te nemen om een afspraak te plannen. En eenmaal aangekomen bij de bewoner, proberen onze servicemonteurs de reparatie direct af te ronden. Zo houden wij ons first time fix percentage zo hoog mogelijk. Daarom geeft 89% van de geënquêteerden ons een cijfer hoger dan een 8!

Wat is KWH

KWH is het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties. KWH helpt corporaties om samen met huurders te werken aan goede dienstverlening. Dat doen zij door voor ruim 150 corporaties de waardering van huurders voor de dienstverlening van hun corporatie te onderzoeken. Voor de tevredenheid over het uitvoeren van de reparaties peilt KWH maandelijks op basis van een representatieve steekproef aan de hand van het aantal reparaties bij de bewoners wat hun ervaringen over Van der Meijs zijn. Wij zijn trots dat bewoners erg tevreden zijn over onze servicemonteurs en de uitgevoerde reparatie!

Terug naar overzicht